Misiunea MSP: Promovarea inovării și a rezultatelor cercetării

Anul 2020 a adus o serie de provocări pentru întreaga societate, iar pentru mediul de cercetare a reprezentat șansa de a ieși în evidență, reconfirmându-se rolul acesteia în depășirea crizelor, indiferent de natura lor.

Echipa noastră a dezvoltat în 2020 parteneriate prin intermediul a 20 de acorduri de colaborare cu  mediul de cercetare, ceea ce ne-a permis să promovăm cele mai bune servicii de cercetare din domeniul Energiei, Materialelor textile, Medicale, Ingineriei Electrice, IT&C și multe altele.

Dezbateri online

În cadrul dezbaterilor online SCIENCE | BUSINESS| EDUCATION, Claudiu Vrînceanu, specialist în antreprenoriat și politici publice, a adus la aceeași masă cercetătorii din comunitatea MSP, cu propuneri de idei, proiecte, studii de caz excepționale, gândite, analizate sau dezvoltate de ei, iar începând cu luna noiembrie, colega noastră, Iuliana Iliescu, a vorbit cu reprezentanții institutelor de cercetare-dezvoltare despre obiectivele lor, sub conceptul “Dialog cu comunitatea MSP”.

Cercetătorii din comunitatea MSP

Lună de lună, în cadrul secțiunii “Profil de cercetător” din newsletter-ul MSP, am făcut cunoștință cu cercetătorii din comunitatea MSP, cu speranța  de a substitui imaginea geniului captiv în laborator cu cea a unui om conectat și interesat de ce se întâmplă în comunitate.

Am reușit să promovăm peste 40 de oferte și proiecte de cercetare în cadrul Revistei “Măgurele Science Park” (ediția 1 și ediția 2) în anul 2020.

#fightwithCovid-19

În revista nr. 2, am promovat inițiativele acestora în lupta cu COVID-19, cercetarea fiind elementul cheie pentru a reuși să ieșim din pandemie.

Dar ceea ce este mai important în aceste demersuri ale echipei AMSP este “fotografia de grup”.   Ne dorim ca specialiștii din comunitate și din afara ei, cu focus pe cei din mediul de business, să cunoască cât mai mult rezultatele cercetării și oamenii din spatele acestor eforturi excepționale. Totul pentru un obiectiv ambițios: conectarea ofertei de cercetare cu cea a mediului de afaceri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *