SCOP

Acest apel are scopul de a provoca aplicanții să identifice o problemă digitală și să dezvolte o soluție tehnologică pentru a o reduce

TIPURI DE ACTIVITĂȚI

Proiectul se desfășoară în mai multe etape:
Etapa 1 – Primirea aplicațiilor. Primele 50 de aplicații vor primi ghidare și input din partea Ericsson.

Etapa 2 – Din cele 7 regiuni vor fi aleși 14 finaliști, apoi se va face o selecție de 7 câștigători în baza locului de unde fac parte la nivel regional. Fiecare echipa finalista din cei 7, vor avea un mentor care îii va ajuta la dezvoltarea ideii propuse.

Etapa 3 – mentorat pe o durata de 5 saptămâni în vederea dezvoltării idee, urmând a fi depusă până la data de 4 noiembrie 2021.

Etapa 4 – vor fi selectatți 3 aplicații finaliste / idei, urmând ca aceștia să particie la o altă sesiune de mentorat de 4 saptămâni.

Etapa finală – anunțarea câștigătorilor.

TIPURI DE ENTITĂȚI ELIGIBILE

Proiectul se adresează echipelor formate din: studenți, masteranzi, doctoranzi, de la universități din cele 7 regiuni (vezi detalii aici)

BUGET TOTAL: 54.000 euro

VALOARE GRANT:

Se oferă 5 premii:
Locul I – 25.000 de euro
Locul II – 15.000 de euro
Locul III – 5.000 euro
Premiul pe regiune – 1.000 de euro
Premiul Social Media – 2.000 de euro

TERMEN LIMITĂ DEPUNERE: 5 august 2021

Informații suplimentare: aici